حمله موشکی حزب الله به پایگاه «رامات دیوید» رژیم اسرائیل-راهبرد معاصر
شهادت یک فرمانده حماس در لبنان سفیر ایران چرا دکمه پیجر حزب الله را زد؟ | روایت امانی از وضعیت چشم و دستش جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی-انگلیسی، صنعاء و الحدیده را بمباران کردند رویترز مدعی موافقت بن سلمان برای دستیابی به توافق با رژیم صهیونیستی شد عراقچی در بیروت: ایران از لبنان برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کامل خواهد کرد منبع نزدیک به حزب‌الله: پیکر شهید سیدحسن نصرالله موقتاً در مکانی نامعلوم دفن می‌شود محموله‌ای که عباس عراقچی با خود به لبنان برد + جزئیات ایلان ماسک در تجمع انتخاباتی ترامپ در پنسیلوانیا شرکت می‌کند وزیر خارجه ایران وارد لبنان شد واکنش تهران به اتهام استفاده ایران از هوش مصنوعی برای دخالت در انتخابات آمریکا «زاهی عوفی» از فرماندهان حماس در بمباران طولکرم به شهادت رسید شمار قربانیان طوفان «هلن» در آمریکا به ۲۰۰ نفر رسید واکنش پنتاگون درباره احتمال پاسخ اسرائیل به ایران سی‌ان‌ان: موشک‌های ایران به آشیانه‌های پایگاه نواتیم اصابت کردند بمباران شدید بیروت از سوی صهیونیست‌ها | هاشم صفی الدین هدف حمله بوده

حمله موشکی حزب الله به پایگاه «رامات دیوید» رژیم اسرائیل

حزب الله لبنان اعلام کرد که پایگاه هوایی رامات دیوید را با موشک‌های میان برد‌ «فادی۱» هدف قرار داده است.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 05
کد خبر: ۲۵۹۲۷۲

به گزارش راهبرد معاصر، جنبش مقاومت اسلامی لبنان از عملیات جدید خود علیه رژیم اسرائیل خبر داد که طی آن یکی از پایگاه‌های ارتش این رژیم در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار گرفت.

 

بنا به اعلام حزب الله لبنان پایگاه هوایی رامات دیوید با موشک‌های میان برد‌ «فادی1» هدف قرار گرفته است.

 

حزب الله لبنان اعلام کرد که این عملیات را در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت آن‌ها در غزه و همچنین در پاسخ به جنایت‌های ژریم اسرائیل در شهرها و روستاهای جنوب لبنان انجام داده است.

 

این هفتمین عملیات حزب الله علیه رژیم اسرائیل طی امروز شنبه است. مقاومت اسلامی لبنان در  ششمین بیانیه خود اعلام کرد که رزمندگانش با موشک هدایت شونده تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی را که در حال پیشروی به ارتقاعات الباط بود هدف قرار داده‌اند.

 

بر اساس اعلام مقاومت اسلامی لبنان، موشک مستقیما به هدف مورد نظر اصابت و منجر به  زخمی و هلاک نظامیان اسرائیلی شد. رژیم اسرائیل از بامداد سه شنبه حمله زمینی به لبنان را آغاز کرد ولی از همان ابتدا در تله و کمین مقاومت افتاد و تاکنون حدود 10 تانک و بیش از 20 نظامی تلفات داده است./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار